1. PROJEKTI (USLUGE PRIPREME, IZRADE, REALIZACIJE I IZVEŠTAVANJA)
Istraživanje i detaljna analiza tržišta kao preduslov za kvalitetnu izradu predloga projekta;
Izrada predloga projekta sa pratećom dokumentacijom (Concept Note; aplikacioni formular; budžet projekta; matrica logičkog okvira (Logical Framework Matrix - Logframe); vremenski okvir (Timeline); izrada CV članova projektnog tima; izrada i prikupljanje ostale prateće programske i finansijske dokumentacije koja je neophodna prilikom apliciranja za sredstva kod svih domaćih i stranih donatora; korespodencija sa aplikantom i donatorom);
Upravljanje projektnim ciklusom (Project Cycle Management - PCM) kroz sve faze ciklusa (planiranje, priprema, menadžment, koordinacija, implementacija, monitoring i evaluacija projektnih aktivnosti; korespodencija sa projektnim timom);
Izrada finalnih programskih i finansijskih izveštaja i kompletno izveštavanje projekata (planiranje, priprema, prikupljanje i analiza dokumentacije i produkata; izrada finalnih izveštaja za potrebe donatora; priprema hard copy i elektronske dokumentacije; izveštavanje preko online portala donatora; korespodencija sa klijentom i donatorima).
Istraživanje i detaljna analiza tržišta kao preduslov za kvalitetno sprovođenje javnih nabavki;
Sprovođenje procedura EU javnih nabavki prema PRAG pravilima za naručioce (planiranje, priprema, sprovođenje i evaluacija tenderske procedure, do zaključenja ugovora; korespodencija sa naručiocem);
Priprema dokumentacije za EU javne nabavke prema PRAG pravilima za ponuđače (pravovremena identifikacija i mapiranje javnih poziva; izrada kompletne tenderske dokumentacije; popunjavanje svih vrsta formulara; pribavljanje ostalih neophodnih dokaza; javljanje na tendere; prisustvovanje na evaluaciji ponuda, do zaključenja ugovora; korespodencija sa ponuđačem i naručiocem);
Monitoring zaključenih ugovora (praćenje ispunjavanja ugovornih obaveza, odredbi, specifičnosti, produkata, outputa, dinamike plaćanja; rešavanje pratećih nepredviđenih izazova, problema i nepoznanica kod spornih članova ugovora; izrada annexa/addenduma uz osnovni ugovor; korespodencija sa ugovornim stranama...).
3. PUBLIKACIJE (USLUGE IZRADE RAZLIČITIH TIPOVA DOKUMENATA)
Istraživanja iz oblasti društvenih nauka (izrada metodologije istraživanja, istraživačkih instrumenata i sprovođenje teorijskih (desk) i praktičnih (terenskih) istraživanja; korespodencija sa naručiocem istraživanja);
Izrada predloga praktične politike iz oblasti društvenih nauka (Policy Brief);
Izrada eksterne evaluacije projekta (izrada metodologije i instrumenata za evaluaciju; sprovođenje eksterne evaluacije sa članovima projektnog tima, direktnim korisnicima i stejkholderima; izrada finalnog evaluativnog izveštaja eksternog evaluatora; korespodencija sa naručiocem evaluacije);
Advanced Assessment (napredna procena pravnih lica, projektnih timova i fizičkih lica; utvrđivanje trenutnih kapaciteta, resursa, potreba, ciljeva i planova; utvrđivanje organizacione kulture, zadovoljstva i nivoa angažovanosti zaposlenih, kao i mogućnosti za napredovanje i dalji profesionalni i lični razvoj; izrada i uspostavljanje internih sistema i procedura za unapređenje rada);
Konsultantske usluge iz prethodno navedenih oblasti (svakodnevne ili periodične, individualne ili grupne, konsultacije putem telefona, mejla ili lično 1 na 1);
Trenerske usluge (održavanje jednodnevnih ili višednevnih predavanja, radionica, obuka, seminara i treninga (u open, retreat ili in-house formatu); praćenje napretka polaznika; mentorstvo; koučing);
Oblasti/teme treninga (lista nije konačna): istraživanje i analiza tržišta; izrada predloga projekta; izrada CV-ja; upravljanje projektnim ciklusom; projektno izveštavanje; izveštavanje preko online portala; procedure javnih nabavki prema PRAG pravilima; priprema dokumentacije za EU javne nabavke prema PRAG pravilima za ponuđače; monitoring zaključenih ugovora; istraživanja iz oblasti društvenih nauka; Policy Brief (predlog praktične politike) iz oblasti društvenih nauka; eksterna evaluacije projekata; izrada, obrada i čuvanje dokumentacije; napredna procena pravnih lica, timova i fizičkih lica (advanced assessment); veštine rukovođenja; razvijanje svesti o rukovodećoj ulozi i poslovanju; delegiranje zadataka; profesionalni i lični razvoj zaposlenih; motivacija zaposlenih; davanje povratne informacije; timsko rukovođenje; tim bilding; strateško planiranje; koučing; mentorstvo; izgradnja međusobnog poverenja; proces vođenja kroz promene; priprema, realizacija i facilitacija poslovnih sastanaka; podizanje nivoa angažovanja i inicijative kod zaposlenih; selekcija i uvođenje novozaposlenog u tim; izgradnja korporativne kulture; očekivanja, odgovornosti i ciljevi u timu; razvojni ciljevi i razvojni planovi; praćenje, izveštavanje, kontrola i evaluacija učinka; motivacija, inicijativa i posvećenost u poslu; upravljanje stresom i uspostavljanje balansa (rezilijencija i adaptabilnost); efikasno upravljanje resursima i stvaranje ušteda; upravljanje rizicima; plan "B"; donošenje odluka i rešavanje problema; planiranje unazad; samorukovođenje; konstruktivna komunikacija i asertivne tehnike; emocionalna inteligencija; upravljanje konfliktima, medijacija i rešavanje neprijatnih situacija; javni nastup; prezentacione veštine; pregovaranje, zagovaranje, lobiranje i vršenje uticaja; komunikacija i odnosi u timu; napredne veštine komunikacije; interna i eksterna online komunikacija; briga o klijentu; trening za trenere, facilitatore i moderatore (TOT); ulaganje u talente; kontinuirano stručno usavršavanje; upravljanje karijerom; izlazna strategija; upravljanje produktivnošću i motivacijom u radu od kuće; organizacija i vođenje online i offline sastanaka; držanje tima na okupu; veštine rada od kuće; veštine liderstva; donošenje odluka i kako odrasli uče, itd...
5. OSTALE USLUGE
Arhiviranje dokumentacije (kompletna usluga izrade, obrade, prikupljanja, skeniranja, fotokopiranja i arhiviranja programske, finansijske i tenderske dokumentacije);
Pružanje usluge kompletne organizacije i logistike za održavanje različitih vrsta događaja i programskih i projektnih aktivnosti (sastanci, predavanja, seminari, treninzi, obuke, tribine, debate, okrugli stolovi, panel diskusije, fokus grupe, performansi, projekcije, koncerti, izložbe, lokalne akcije, kampovi, sajmovi, konferencije, simpozijumi, kongresi, javna slušanja...);
Press clipping (prikupljanje, sortiranje, analiza i arhiviranje kompletnog press clipping-a u hard copy i online formatu, pre, tokom i nakon održanog događaja/aktivnosti);
Usluge pregleda, komentarisanja, revidiranja, provere pravopisa i gramatike u izrađenim dokumentima (pripremama za štampu) i otklanjanje svih tehničkih grešaka pre početka štampanja, javnog objavljivanja ili online distribucije.
Zašto baš mi?
Zato što naš tim čine pravnici - stručnjaci sa višegodišnjim iskustvom iz oblasti javnih nabavki, što garantuje zakonitu, ali i uspešnu zaštitu interesa klijenata (kako ponuđača, tako i naručioca).